مرکز خرید قم کجاست؟

بهترین مرکز خرید قم کجاست و چه ملاک هایی دارد؟

مرکز خرید قم کجاست؟ یا بعبارتی بهترین مرکز خرید در قم کجاست؟ این سوال را وقتی در سایت مجتمع بازارشهر میبینیم، قطعا جواب اولیه ای که به ذهن میرسد این است که بهترین مجتمع تجاری قم، بازارشهر است.

اما فارغ از این تبلیغات و تعریفات:

بهترین مرکز خرید قم چه خصوصیاتی دارد؟

قم اساسا یک کلانشهر زیارتیست که زوار از کشورهای بسیاری به آن سفر می کنند. آب و هوای قم نیز آب و هوای خشکیست که زمستان های نسبتا خشک و تابستان های سوزانی دارد.

شهر قم دارای تراکم جمعیت بالایی بوده که به ازدحام و شلوغی شهر اضافه می کند. همچنین محیط های کم و کوچک تفریحی این شهر باعث شده تا مردم روی خوشی به فضاهای تفریحی ساخته شده پیدا کنند.

مرکز خرید قم
مرکز خرید قم

مرکز خرید قم با خصوصیاتی که گفته شد، دقیقا کجاست؟

اینکه می گوییم بهترین مرکز خرید قم، پاساژ بازارشهر است دلایلش واضح شد، شما وارد یک محیط میشوید که اتوموبیلتان را راحت پارک می کنید، خرید لباس و خرید کفش و … را انجام میدهید، از کافه های خوب مثل شعبه قم امیر شکلات استفاده می کنید، فیلم های روز را در پردیس سینمایی بازارشهر تماشا می کنید، شام را در رستوران مجلل میل می کنید و بعد هم خرید های سوپر مارکتی ود را از هایپراستار قم انجام میدهید و به خانه بر می گردید.

شما یکبار زمان رفت و آمد گذاشتید،

اما همه اتفاقات را با هم تجربه کردید و این حس بسیار خوبیست.

بازارشهر قم جائیست برای تفریح و خرید، یک مجتمع بزرگ و پر امکانات و بروز برای خریدهای روزانه و زیورآلات زیبا، تفریح بچه ها و …

خرید در قم، چگونه و کجا؟

در قم بسیاری از پاساژهای قم عملا مخاطب چندانی ندارند و حتی برخی از مغازه ها در پاساژهای مرکز شهر خالی هستند! علت این است که عموم پاساژها، عموم نیازهای مخاطب را برآورده نمی کنند و عملا وقت کاربر در طی مسیرهای مختلف برای خریدهای مختلف از بین می رود.

مردم قم معمولا به دنبال جایی هستند امکانات مختلف رو در کنار هم داشته باشند، یکجا بروند و تفریح و سینما و خرید لوازم و محصولات مختلف را با هم تجربه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.