پردیس سینمایی بازارشهر قم

پردیس سینمایی بازارشهر قم در فضایی جذاب میزبان فیلم دوستان و فیلم بینان و فیلم بازارن عزیز در شهر قم می باشد. اما برای اینکه راجع به پردیس سینمایی قم صحبت کنیم باید اولی ببینیم:

پردیس سینمایی چیست؟

اگر یک مجموعه سینمایی حداقل سه سالن سینما داشته باشد به آن پردیس سینمایی می گویند. تعداد سالن های یک پردیس سینمایی حرفه ای، بین 6 تا 10 سالن است. اگر یک مجموعه دارای سالنی به گنجایش چندهزار نفر باشد به آن سالن مگاپلکس (megaplex) گفته می شود.

اما فایده پردیس سینمایی این است که شما وارد یک محیط سینمایی می شوید و این جذابیت خاص خودش را دارد، چند سالن کوچک و بزرگ وجود دارد و هر سالن دارای یک تعداد سانس زمانیست که در هر یک از آنها یکی از فیلم های گیشه به نمایش درمی‌آید.

پردیس سینمایی بازارشهر
پردیس سینمایی بازارشهر

 

معمولا یک آپارات قدیمی در پردیس ها قرار دارد و طبیعتا دور تا دور شما پر از پوستر فیلم های سینمایی روز قرار دارد. همین محیط به اصطلاح عرفی انسان را می گیرد و بسیار لذت بخش است.

تنها پردیس سینمایی قم

پردیس سینمایی بازارشهر قم (سینما میامی)، تنها پردیس سینمایی قم محسوب شده و دارای سالن های شیک، کامل و جذاب می باشد. طراحی محیطی بسیار جذاب و بروز پردیس سینمایی بازارشهر حس سینمایی انسان را تقویت می کند و حتی به نوعی اعتیاد آور است.

صندلی های نرم و روان، تهویه هوای مناسب، نور حرفه ای، پرده بزرگ و صدای باکیفیت سینمای بازارشهر نیز، حس خوبی را به شما میدهد و کمک می کند تا در جای راحت خود از تماشای فیلم های روز لذت واقعی ببرید، فیلم هایی که طبق آمار باکس آفیس یا جدول فروش فیلم های پرمخاطب و جذابی هستند.

سالن آمفی تئاتر پردیس بازارشهر نیز برای برگزاری همایش ها و جلسات کوچکتر مناسب و قابل استفاده هست.

بازارشهر مرکز خرید در قم
بازارشهر مرکز خرید در قم

 

در نهایت صمیمانه به شما توصیه می کنیم تا از بهترین مرکز خرید در قم و همچنین بهترین سینمای قم در پاساژ بازارشهر دیدن کنید، تفریح کنید، از کافه ها و رستوران استفاده کنید و از دیدن فیلم های بروز لذت ببرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.