بازارشهر قم، خاص ترین مجتمع تجاری قم

قم دارای مجتمع‌های خرید متنوعی است که خدمات مختلفی را عرضه می‌کنند اما در این میان مجتمع بزرگ بازارشهر قم تبدیل به خاص‌ترین مجتمع تجاری قم شده است. اما چرا این عنوان را به بازارشهر داده‌اند؟

سینما بازارشهر
سینما بازارشهر

 

بازارشهر قم، بهترین مجتمع تجاری قم

اکثر مجتمع‌های تجاری با شعار خرید در کنار تفریح و سرگرمی در یکجا شروع به کار می‌کنند اما الزامات این شعار را رعایت نمی‌کنند. در مجتمع بازارشهر تفریح و سرگرمی بخش عمده‌ای از کاربری را تشکیل می‌دهد که نماد اصلی آن، وجود ۴ سالن سینما با ظرفیت‌های مختلف در طبقه دوم مجتمع است.

پردیس سینمایی بازارشهر که جدیدترین پردیس سینمایی در قم است، دارای ۴ سالن سینمایی با قابلیت نمایش ۴ فیلم به طور همزمان است و خرید حضوری و اینترنتی بلیط این سینماها نیز در دسترس همگان است.

اکران فیلم‌های روز سینمایی در این پردیس سینمایی همه روزه برقرار است و امکان حضور دسته‌جمعی نیز برای مجموعه‌های مختلف فراهم است.

امیر شکلات، میزبانی خوب و آشنا

در بدو ورود به مجتمع بازارشهر دو کافه امیر شکلات و اچ کافه، میزبان آشنا برای کافه‌روها هستند که با منویی متنوع، همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند.

امیر شکلات که در سرتاسر ایران شعبه‌های مختلفی دارد، شعبه قم خود را در مجتمع بازارشهر مستقر کرده است و یکی از قدیمی‌‌های این مجتمع به شمار می‌رود. انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در کنار وافل در شعبه امیر شکلات در قم در فضایی صمیمی و راحت مهیا است و بعد از یک خرید خوب و دلچسب، مکان خوبی برای استراحت به شمار می‌رود.

اچ کافه نیز با منوی متنوع شامل انواع اسنک‌ها و همبرگر و پیتزا پذیرایی مهمانانی است که می‌خواهند در حین یک گفتگوی صمیمی، از یک خوراکی خوب و سالم هم بهره‌مند شوند.

ما مشتاقیم میزبان شما در مجموعه بزرگ تجاری تفریحی بازارشهر قم باشیم.

خریدی مطمئن و تفریحی جذاب در بازارشهر قم

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.